Osem načinov, kako premagati stres

Objavljeno v: Splošno počutje | 0

Če ste tudi vi med tistimi, ki vsakodnevno hitite za najrazličnejšim opravki in vam ob tem zmanjka časa zase, se verjetno vse pogosteje sprašujete, kako premagati stres. Kako preseči vsakodnevno rutino množice opravkov in se umiriti, sprostiti? In kako spet začutiti sebe, svojo pravno naravo, iskreno radost in veselje življenja?

.

kako premagati stres

.

Ko delujete iz svojega notranjega miru, šele lahko sledite svoji pravi poti, to je poti svoje Duše. In pri tem ste kljub obilici vsakodnevnega dela in nenehnim izzivom, znotraj sebe umirjeni in predvsem pomirjeni sami s sabo. Veste, da vse, kar počnete, počnete iz pravih razlogov in s pravimi nameni.

.

Zato ima vse kar počnete, smisel tudi z vidika vaše Duše. Kar je pravzaprav edino smiselno. In nekaj najlepšega pri tem je, da svoje odločitve sprejemate iz Ljubezni in ne iz strahu in s tem sledite svojemu poslanstvu.

.

.

Kako prepoznati stres?

.

.

Mnogokrat se zgodi, da ste stresa v najrazličnejših oblikah že tako navajeni, da stresnih situacij in vašega odziva niti opazite ne več. Jemljete jih kot nekaj vsakdanjega, običajnega, nekaj, na kar ste »se navadili« in se vam zdi normalno. (1)

.

Le vaše počutje ob tem postaja vedno slabše, težje zaspite, ste vedno bolj utrujeni, nervozni… In v končni fazi se vam vse to lahko pozna tudi na fizičnem telesu v obliki raznih bolečin in bolezni.

.

kako se znebiti stresaPa vendar vam ni potrebno čakati tako dolgo, da vas na stres začne opozarjati tudi že fizično telo!

.

Torej, če se tudi vi sprašujete, kako premagati stres, ste pri sebi verjetno opazili vsaj nekaj od spodnjih navedenih znakov stresa. In sicer, če ste:

.

  • nenehno v skrbeh,
  • postajate pozabljivi,
  • se težko zberete,
  • vse, kar počnete, počnete avtomatsko, brez pravega navdiha,
  • se ne znate več ustaviti in »početi nič« brez slabe vesti,
  • hitro menjate razpoloženja iz enega ekstrema v drugega,
  • ste pogosto žalostni brez razloga,…

.

obstaja precejšnja verjetnost, da je vzrok temu stres. (2)

.

.

Kako prepoznati znake stresa, ki vam jih sporoča vaše fizično telo?

.

.

Če ne boste oziroma niste pravočasno ukrepali, se negativni učinki dolgotrajnega stresa začenjajo poznati tudi na fizičnem telesu. In na kakšen način vam telo sporoča, da se že dlje časa neuspešno ukvarja s tem, kako premagati stres? Tudi tako, da se vam pojavijo:

.

  • bolečine v vratu in ramenih,
  • nesproščenost oziroma napetost celotnega telesa,
  • bolečine v želodcu,
  • nespečnost,
  • pospešen srčni utrip,
  • splošno slabo počutje in izčrpanost,….

.

.

Osem načinov, kako premagati stres

.

.

1. Poskrbite za redno telesno gibanje

.

Kljub morebitnemu pomanjkanju časa je nadvse koristno, da si vsaj parkrat na teden (idealno bi bilo vsak dan) vzamete čas za telesno vadbo. Pa naj bo to tek ali hoja v naravi, ali pa kakršna koli druga vadba, ki vam je všeč. Odlična je tudi vadba joge, ki vam bo pomagala umiriti um. (3)

.

Redna telesna vadba vam bo pomagala izboljšati tako fizično kot tudi psihično počutje in s tem pomagala premagati stres.

.

.

2. Dan začnite z zdravim zajtrkom 

.

Ne le, da vas bo zdrav zajtrk napolnil z energijo, hkrati boste že zjutraj naredili nekaj zase (4). To vam bo dalo še dodatni zagon in motivacijo za dan, ki je pred vami. Zdrav zajtrk je lahko tudi svež sadno-zelenjavni smuti, ki ga spijete na poti v službo.

.

Tudi ostala hrana, ki jo zaužijete skozi dan, naj bo čim bolj nepredelana in sveža. Jejte veliko zelene listnate zelenjave in pijte dovolj tekočine (vsaj 1,5 litra na dan). Izogibajte pa se predvsem velikim količinam sladkorja in kofeina, ki še dodatno povečujeta stres v telesu.

.

3. Meditirajte

.

Redna dnevna meditacija vam bo pomagala umiriti um. In pa predvsem pri tem, da se osrediščite, da se spet povežete s svojim bistvom, s svojim jedrom.

.

Če ne veste, kako začeti, je dovolj že, da se vsak dan za 15 minut usedete na miren prostor, poravnate svojo držo in pozornost usmerite na svoje srce. In samo opazujete svoj dih – kako zrak pri vdihu potuje skozi nosnice v telo in ob izdihu nazaj ven. Pomagate si lahko tudi z vodenimi meditacijami, priporočam vam vodene meditacije z Andrejo Novak.

..

eterično olje Artemida4. Skozi ves dan bodite čim večkrat pozorni na svoje dihanje

.

Pri tem vam bo v veliko pomoč, če boste vsak dan vsaj par minut namenili zavestnemu dihanju »6-3-6-3«. To pomeni, da pri vdihu štejete do 6, zadržite dih za 3 sekunde in pri izdihu ponovno štejete do 6 in zadržite »prazen dih« za 3 sekunde. In nato ponovno sledi vdih 6 sekund, zadržite dih 3 sekunde, itd.

.

Ta vaja vas bo notranje umirila, um pa bo s štetjem do 6 oz. 3 ravno toliko zaposlen, da bo umirjen, da ne bo švigal od ene misli k drugi.

.

Za umiritev uma si lahko pomagate tudi z naravnimi eteričnimi olji, ali pa  posebno mešanico olj, ki blagodejno vpliva na vašo jasnost in osredotočenost, to je eterično olje Artemida.

.

5. Ko se znajdete v situaciji, ki vam povzroča stres, si postavite sledeče vprašajte: Ali bo ta zadeva še tako zelo pomembna čez 1 leto, čez 5 let, čez 10 let?

.

In ugotovili boste, da ste večino časa »pod stresom« zaradi zadev, ki se vam bodo čez leta zdele popolnoma nepomembne. Torej – kako obvladati stres? Tudi tako, da prepoznate nepomembne situacije. Kajti že s tem, ko boste prepoznali njihovo nepomembnost, boste lažje ohranili svojo notranjo zbranost in mir. (5)

.

6. Večje naloge ali tudi vsakodnevne opravke, ki vam povzročajo stres,  si razdelite na manjše sklope

.

Tako boste dobili manjše »enote«, ki jih boste lažje obvladovali in s tem pridobili tudi občutek, da zmorete. To bo dobro vplivalo na vašo samozavest oziroma dobili boste občutek, da obvladujete situacijo – kar vam bo bistveno zmanjšalo stres.

.

kako ustaviti stres

.

7. Vprašajte se, zakaj vas določene situacije vedno znova spravijo v stres

.

Kaj je v konkretni situaciji tisto, na kar se odzovete s stresom?

.

Pri tem lahko ugotovite, da se  vam skozi celo življenje ponavljajo ene in iste lekcije – le okoliščine so druge. Če je tako, je velika verjetnost, da je razlog za to v karmičnih bremenih. Zato je dobro (tudi s pomočjo terapevtskih tehnik regresije) pogledati, kaj je pravi vzrok, da vas določene situacije vedno znova spravljajo v stres.

.

Kajti ko ozavestite vzrok, je tudi rešitev, kako premagati stres, ki ga je situacija povzročala zelo jasna in enostavna. Več o karmičnem zdravljenju čustvenih ran si lahko preberete tukaj.

.

8. Vsaj občasno si privoščite energijsko terapijo, s katero se počistijo in razbremenijo vaše energije ter okrepi povezava

.

Včasih se vam zaradi obilice vsega, kar vam povzroča stres, lahko zdi, da ne veste, kje bi sploh začeli s spremembami. Takrat vam je lahko v veliko pomoč terapija, ki počisti in razbremeni vaše energije. Energijska terapija in vedeževanje vam je lahko v pomoč, da nato sami lažje vzdržujete bolj sproščeno stanje in lažje sami najdete odgovore na to, kako premagati stres. Več o odličnih in strokovno usposobljene Merkaba terapevtkah in vedeževalkah si lahko preberete tudi TUKAJ.

.

Če boste upoštevali vsaj nekaj od zgoraj navedenih nasvetov, so vam lahko v veliko pomoč pri tem, kako premagati stres. In vaše življenje lahko postane bolj sproščeno, vi pa notranje mirni, zadovoljni in polni navdušenja nad Življenjem.

.

 

The following two tabs change content below.

Milena Maze

Energijska terapevtka, posebej specializirana za IST terapije (regresija), ScalarPrana zdravljenje in jasnovidno svetovanje.