Kako se sprostiti in spet živeti z veseljem?

Ste se tudi vi kdaj ujeli v preobilico vsakdanjega dela in pri tem čisto pozabili nase? Ali pa ste zaradi raznih skrbi in čustvenih bremen sebe postavili na stranski tir? Ja? Potem se verjetno tudi vi sprašujete, kako se sprostiti, umiriti in zares sproščeno zadihati. Kako ponovno začutiti sproščenost telesa in uma ter začutiti radost in veselje do življenja? (1)

.

.

Kako nesproščenost vpliva na vaše počutje in fizično telo oziroma zakaj je dobro vedeti, kako se sprostiti?

.

.

Ste opazili, da takrat, ko ste sproščeni, vse poteka nekako bolj tekoče, z manj napora in truda? V vsem, kar počnete, je prisotna lahkotnost, neobremenjenost in občutek notranjega veselja.

.

stres in sprostitev

.

Ko pa ste nesproščeni, pa naj bo to zaradi preobremenjenosti z delom ali zaradi skrbi in čustvenih bremen, se to odraža tako v vaših energijah kot tudi v vsem, kar počnete. Vse postane težje, za vse se morate malce bolj potruditi in tudi občutek radosti kar nekam ponikne.

.

Predvsem astralno telo, kjer so »shranjeni« vaši miselni vzorci in obremenjujoča čustva, postane togo in »težko«. In s tem začne pritiskati na vaše eterično telo, ki je nosilec vitalne energije, prane in ga s tem bremeniti. In če ničesar ne ukrenete, se nesproščenost slej ko prej začne odražati tudi na fizičnem telesu. Najprej kot utrujenost in pomanjkanje veselja do življenja, sčasoma pa lahko tudi v obliki raznih bolečin in bolezni. Tudi zaradi tega je dobro vedeti, kako se sprostiti in s tem krepiti svoje zdravje.

.

Pogosto sta vratni del hrbtenice in ramenski obroč tista, ki se najprej zakrčita in postaneta toga. (2) Še posebej pri ženskah pa se nesproščenost mnogokrat odraža tudi na težavah v spodnjem delu trebuha – predvsem jajčnikih in maternici. Kajti ko ste nesproščeni, si ne upate ali ne zmorete izrazit svojih občutkov, svoje ustvarjalnosti, svojih želja. In to povzroči, da se energije na predelu spolne čakre, torej v spodnjem delu trebuha, upočasnijo in s časoma začnejo »ugašati«.

.

Zato je pomembno, da si vsak dan vzamete vsaj par minut zase – da se umirite in sprostite. Da se povežete sami s sabo, s svojim bistvom, s svojo življenjsko energijo. In v tej sproščenosti začutite, kaj je tisto, kar vas iskreno veseli, radosti. Kaj bi počeli, kako bi se počutili, če ne bi bilo nobenih omejitev? Kako bi se to čutilo v vašem telesu?

.

S to preprosto vajo boste krepili svoj notranji ogenj strasti, veselja do življenja. Ogenj, ki vam bo pomagal ohranjati sproščenost in krepil zavedanje vas samih.

.

kako naj se sprostim

.

.

Praktični nasveti, kako se sprostiti in ohraniti sproščenost v vsakdanjem življenju

.

.

1. Ugotovite, kaj je tisto, kar vas dela nesproščene

 .

  • Je vaša nesproščenost posledica preobremenjenosti z delom, vsakodnevnimi opravki? Več o tem, kako obvladati stres, si lahko preberete TUKAJ. Če ste konstantno prezaposleni, je dobro, da se vprašate, ali se morda s preobilico dela ne umikate sami pred sabo. Da se nimate časa poglobiti vase in pogledati, ali svoje življenje resnično živite tako, kot si želite. Ste na pravi poti ali bi bile potrebne spremembe?

.

  • Morda pa pravzaprav niti ne veste, kaj je tisto, zaradi česar se ne morete popolnoma sprostiti. V tem primeru vam svetujem, da se obrnete po pomoč k izkušenim terapevtom, ki vam bodo pomagali poiskati in odpraviti vzroke, zaradi katerih se ne morete zares sprostiti. Kajti ko ozavestite, kaj je tisto, kar vas dela nesproščene, se lahko tega znebite. Ali pa spremenite svoj pristop do tega, kar je omejevalo vašo sproščenost. Kakorkoli – z ozaveščanjem se osvobodite omejujočega oklepa nezavednih vzorcev in bremen. In posledično ste veliko bolj sproščeni in odprti za sprejemanje podpore vaše Duše.

.

2. Spomnite se, kaj je tisto, kar radi počnete, kar vas iskreno veseli. In čim več počnite to!

.

sprostitev telesa in duhaKaj ste si vedno želeli početi, pa niste imeli možnosti ali si niste vzeli časa za to. Lahko je to petje, ples, risanje, vrtnarjenje,… Karkoli, ob čemer pozabite na čas, pozabite na svet okoli sebe in samo ste.

.

To so trenutki, ko ste močo povezani s svojo Dušo, ko se vaša Duša lahko prosto udejanja skozi vas. In več ko je takšnih trenutkov, bolj se krepi vaš notranji prostor sproščenosti in več življenjske energije bo v vas.

.

In vse manj se vam bo potrebno spraševati, kako se sprostiti, kajti sproščenost je v teh trenutkih vaše naravno stanje.

.

3. Meditacija

,

Če dan začnete vsaj s 15 minutno meditacijo, se boste uglasili s samim sabo, s svojimi najlepšimi deli. Tako boste energijo sproščenosti in jasnosti ponesli s sabo v dan, ki je pred vami.

.

Če ne veste, kako začeti – dovolj je že, da se usedete s poravnano hrbtenico in ste pozorni na svoje dihanje. Pri tem lahko pri vdihu in izdihu štejete do 6, vmes pa zadržite prazen oz. poln dih in štejete do 3.

.

Torej:

  • vdihujete in pri tem štejete do 6,
  • zadržite poln dih in štejete do 3,
  • izdihujete in pri tem štejete do 6 in
  • zadržite prazen dih in štejete do 3.
  • Ponavljate vsaj 15 minut.

.

To vajo lahko ponavljate tudi večkrat čez dan oz. vsakič, ko se želite umiriti in sprostiti, ko želite več jasnosti. Lahko pa se pridružite tudi vodeni meditaciji pod vodstvom Andreje Novak.

.

 4. Redna telesna vadba

.

S telesno vadbo neposredno sproščate napetosti in stres. Vsakršna telesna vadba je v veliko pomoč pri ohranjanju sproščenosti. Še posebej učinkovita sta na primer joga ali pilates, ki poleg same telesne vadbe pozornost namenjata tudi dihanju in sproščanju tako fizičnega telesa kot uma.

.

V veliko pomoč vam je tudi gibanje v naravi, na primer sprehodi, tek,… Ob tem ne le, da se boste skozi fizično aktivnost sprostili, temveč bodo zdravilne energije narave prečistile in okrepile vaše eterično telo.

.

sprostitev telesa in duha

.

7 praktičnih napotkov, kako se sprostiti po napornem dnevu

.

.

Poglejmo si 7 praktičnih napotkov, kako se sprostiti po napornem dnevu (3):

.

1. Ko pridete domov iz službe ali drugih opravkov, si umijte roke in se preoblecite.

.

Že sama menjava oblačil, ki ste jih nosili zunaj za oblačila »za doma« vam bo pomagala, da »preklopite«, da se vaše energije lahko sprostijo.

.

2. Če ste utrujeni, si zmočite roke z vodo in si jih natrite z morsko soljo.

.

Nato roke sperite pod tekočo vodo in opazujte, kako iz vaših rok odteka tudi stres in utrujenost. Lahko si z morsko soljo natrete (nežno) celotno telo in se nato stuširate oz. splaknete z vodo. To vam bo pomagalo prečistiti vaše eterično telo in s tem povečalo sproščenost.

.

3. Namesto kave si privoščite skodelico zeliščnega čaja.zelišča za sprostitev

.

Odlična sta sivka ali melisa, ki imata preverjeno sproščujoč učinek.

.

4. Pred spanjem se stuširajte.

.

S tem boste s sebe sprali obremenjujoče energije celega dneva in tako bo tudi spanec boljši in zjutraj se boste zbudili bolj spočiti in sproščeni. Odlična mila z naravnimi eteričnimi olji, ki se vam bodo pomagala sprostiti, najdete TUKAJ.

.

5. Privoščite si sproščujočo kopel, ki ji lahko dodate naravno eterično olje.

.

Vonj sivke deluje sproščujoče, hkrati pa prečisti vaše eterično telo. (4)

.

6. Vsak dan si vzemite par minut časa in v dnevnik zapišite, za kaj ste v tem dnevu hvaležni.

.

Če ne najdete ničesar drugega, ste lahko hvaležni za drevesa, ki vam dajejo kisik, da lahko dihate. 😉 Hvaležnost (za to, kaj je že) je ključ do obilja!

 .

7. Družite se z ljudmi, s katerimi se zabavate, se smejite.

 .

Obilo sproščanja vam želim!

.

 

 

The following two tabs change content below.

Milena Maze

Energijska terapevtka, posebej specializirana za IST terapije (regresija), ScalarPrana zdravljenje in jasnovidno svetovanje.